A DriveLine Reptéri Transzfer és bármely egyéb, a megrendelő egyedi igényeinek megfelelő személyszállítási tevékenységet végez. Reptéri transzfer szolgáltatásainkon belül megkülönböztetünk: privát, gyűjtő, last minute járatokat A DriveLine a személyszállítási tevékenység végzéséhez valamennyi hatósági engedéllyel, rendelkezik és a jogszabályokban előírt kötelezettségeinek eleget tett.
Megrendelését a weblapunkon található online foglalás menüpont alatt, e-mailben vagy a +36307476908 telefonszámon várjuk.
A megrendeléseket szabad kapacitás függvényében tudjuk vállalni. Határidőn túli megrendeléseket egyedi elbírálás alapján tudunk elfogadni.
A foglalása a megrendelést visszaigazoló e-mailünk megérkezésével válik véglegessé!
Megrendelésben az utas köteles előre jelezni, ha extra csomagmennyiségre kell számítani a szállításkor. Az utas jogosult a 1 db kézipoggyász és 1 normál méretű bőrönd max. 20 Kg / fő magával vinni. Ezt meghaladó darabszámú, méretű vagy súlyú poggyász szállításának vállalása esetén további díj fizetendő.
Helytelen, nem valós adatok megadása esetén (pl. hibás dátum, időpont, cím, telefonszám) nem tudjuk garantálni a szolgáltatás teljesítését.
További kérdését szolgáltatásunkkal vagy az árlistában nem szereplő útvonalon történő fuvarral, extra csomagmennyiség kapcsolatban az online foglalás menüpont alatt, e-mailben, az applikációnkban vagy a +36307476908 telefonszámon várjuk.
Privát csomagunknál a repülőterenként változó, előre meghatározott találkozási ponton tudjuk felvenni az utasokat. Érkezéskor az ügyfél felhívja a közeli parkolóban várakozó sofőrünket és pár percen belül megtörténik az utas felvétel.
Amennyiben foglalási szándékát az út előtti munkanap 12:00 után jelzi, szabad kapacitás függvényében feláras szolgáltatás keretében tudjuk vállalni!
Táblás várás esetén a repülőtér érkezési csarnokában, névre szóló táblával várjuk utasainkat! (+ 3.000 Ft)
Ünnepnapokon ( pl. Húsvét, Pünkösd, Karácsony, Szilveszter stb.) feláras szolgáltatás keretében áll módunkban transzfert vállalni, melynek díjáról e-mailben a pontos dátum és időpont megadásával szíveskedjen érdeklődni.
Módosítási díj (72 órán belül): +3.000,-Ft/rendelés
SOS transzfer (24 órán belüli ügyeletes személyautó tarifáink):
a. Győr-Bécs/Pozsony távolságon: 37.000 Ft
b. Győr-Budapest távolságon: 46.000 Ft
c. Budapest-Bécs Távolságon 70.000 Ft
DriveLine a vállalt személyszállítást további fuvarozókkal, alvállalkozókkal is elvégeztetheti változatlan feltételek mellett.
A DriveLine nem köteles gyerekülést biztosítani a gépjárműbe a KRESZ kimondja (1/1975. II. 5. KPM.-BM együttes rendelet a közúti közlekedés szabályai) hogy a gyermeket nem kell biztonsági rendszerben rögzíteni:-ha személygépkocsis személyszállítást végző gépkocsi hátsó ülésén utazik.
Az utazás során az Utas által a buszban okozott kárért az Utas közvetlenül tartozik anyagi felelősséggel.
Amennyiben az Utas ittas, bódító hatású szer hatása alatt van, fertőző vagy visszatetszést keltő betegségben szenved, ruházata, poggyásza szennyezett - az utazásból kizárható.
Amennyiben a megrendelő az utazás előtti nap 19 óráig nem kapja meg sms, e-mail vagy telefonos formájában az értesítést a pontos indulásról, úgy feltétlenül hívja fel telefonszámunkat egyeztetés céljából.
Fuvardíjainkat rendezheti:
bankszámlánkra történő átutalással vagy befizetésével
sofőrnél készpénzben
törzsutasainknak és szerződött partnereinknek utólagos átutalással
Cégünk mindent megtesz annak érdekében, hogy a menetidő a lehető leggyorsabb, legbiztonságosabb és az utas számára a legkényelmesebb legyen.
A DriveLine nem tartozik felelősséggel a nem befolyásolható események (Pl. balesetből adódó útlezárás, torlódás, határon ki és belépés várakozás, időjárás okozta rossz útviszonyok, gyűjtő járat esetén az utastárs késése miatti késés, stb.)
Továbbá a DriveLine nem tartozik felelősséggel az utassal szemben ha az utazás elháríthatatlan külső ok (vis maior-határon lévő torlódás, háború, terrorizmus, belső zavargás, sztrájk, járvány, természeti katasztrófa) miatt hiúsul meg. (Ptk.399. §-a ) Ha a szerződés teljesítése az utazás során ellehetetlenül.
Módosításra az utazás megkezdése előtt 72 órával van lehetőség, abban az esetben ha az más megrendeléssel nem ütközik. Amennyiben a módosítás más megrendelés miatt nem összeegyeztethető a DriveLine Car BT. nem köteles azt elfogadni, így a módosított fuvar teljesítését megtagadhatja.
A visszaigazolt fuvart az út megkezdése előtt minimum 72 órával van lehetőség díjmentesen módosítani/lemondani, kizárólag írásban.
Az utazás megkezdése előtti 72 órán belül a fuvardíj 50%-a a megrendelőt terheli.
Az utazás megkezdése előtt 24 órán belüli lemondás estén vagy az utas felvételi ponton meg nem jelenés esetén a fuvardíj 100%-a a megrendelőt terheli. A megrendelő nem tarthat igényt a visszatérítésre vagy nem előre történő fizetés esetén a teljes viteldíj kiszámlázásra kerül!
Amennyiben az utazásuk hétvégére esik, úgy 72 órán belüli lemondás estén vagy az utas felvételi ponton meg nem jelenés esetén a fuvardíj 100%-a a megrendelőt terheli. A megrendelő nem tarthat igényt a visszatérítésre vagy nem előre történő fizetés esetén a teljes viteldíj kiszámlázásra kerül!
A gép késése esetén ha az utas vagy megrendelő ezt jelzi, privát csomagunknál a gép eredeti landolásához képest 1 órát áll módjában díjmentesen várakozni. Ezeken felüli késés esetén kollégánk 3000 Ft + Áfa / óra díjon áll rendelkezésükre!
Amennyiben a gépkésés meghaladja a 3 órát, csatlakozhat következő járatunkhoz -ha van erre lehetőség- vagy új autót küldünk, mely alapján a Privát szolgáltatás díja fizetendő pluszban.
Gyűjtő járat esetén, amennyiben nem tud az eredeti járatunkhoz csatlakozni ( mert meghaladja a feltételekben meghatározott várakozási időt) csatlakozhat következő járatunkhoz -ha van erre lehetőség- vagy új autót küldünk, mely alapján a Privát szolgáltatás díja fizetendő pluszban.
Géptörlés esetén:
A visszaigazolt fuvar lemondását a megrendelési határidőig - megelőző munkanap 12 óráig - tudjuk díjmentesen elfogadni, kizárólag írásban.
A megrendelési határidő és az utazás megkezdése előtti 8 óra között a fuvardíj 50%-a a megrendelőt terheli.
Az utazás megkezdése előtt 8 órán belüli lemondás estén vagy az utas felvételi ponton meg nem jelenés esetén a fuvardíj 100%-a a megrendelőt terheli. A megrendelő nem tarthat igényt a visszatérítésre vagy nem előre történő fizetés esetén a teljes viteldíj kiszámlázásra kerül!
Az utazási szerződés akkor jön létre, amikor az utas vagy képviselője a DriveLine ajánlata szerint a szolgáltatásokat megrendelte, a megrendelést a DriveLine elfogadta és visszaigazolta vagy az utas ennek nem megfelelőségét e-mailben nem jelzi.
A szolgáltatás kizárólag a fenti feltételek elfogadásával vehető igénybe. A megrendelő a megrendelés aláírásával, illetve elektronikus úton történő továbbításával automatikusan elfogadja és tudomásul veszi az utazási feltételeket. Amennyiben a megrendelő több személy részére rendeli meg a szolgáltatásokat, aláírásával utastársai nevében is nyilatkozik ill. szerződéseket köt.