ÁSZF

ÁSZF

Általános szerződési feltételek

Általános szerződési feltételek

1. Az általunk nyújtott Transzfer szolgáltatás:

A DriveLine Reptéri Transzfer és bármely egyéb, a megrendelő egyedi igényeinek megfelelő személyszállítási tevékenységet végez. Reptéri transzfer szolgáltatásainkon belül megkülönböztetünk: privát, gyűjtő, last minute járatokat A DriveLine a személyszállítási tevékenység végzéséhez valamennyi hatósági engedéllyel, rendelkezik és a jogszabályokban előírt kötelezettségeinek eleget tett.

2. A szolgáltatásunk megrendelése, ajánlatkérés és információk:

  • Megrendelést a fuvar előtt 48 órával áll módunkban fogadni. Határidőn túli megrendeléseket egyedi elbírálás alapján tudunk elfogadni.

  • Megrendelését a weblapunkon található online foglalás menüpont alatt, e-mailben, az applikációnkban vagy a +36307476908 telefonszámon várjuk.

  • Megrendelésben az utas köteles előre jelezni, ha extra csomagmennyiségre kell számítani a szállításkor. Az utas jogosult a 1 db kézipoggyász és 1 normál méretű bőrönd max. 20 Kg / fő magával vinni. Ezt meghaladó darabszámú, méretű vagy súlyú poggyász szállításának vállalása esetén további díj fizetendő.

  • Helytelen, nem valós adatok megadása esetén (pl. hibás dátum, időpont, cím, telefonszám) nem tudjuk garantálni a szolgáltatás teljesítését.

  • További kérdését szolgáltatásunkkal vagy az árlistában nem szereplő útvonalon történő fuvarral, extra csomagmennyiség kapcsolatban az online foglalás menüpont alatt, e-mailben, az applikációnkban vagy a +36307476908 telefonszámon várjuk.

  • Privát csomagunknál a repülőterenként változó, előre meghatározott találkozási ponton tudjuk felvenni az utasokat. Érkezéskor az ügyfél felhívja a közeli parkolóban várakozó sofőrünket és pár percen belül megtörténik az utas felvétel.

  • Amennyiben foglalási szándékát az út előtti munkanap 12:00 után jelzi, szabad kapacitás függvényében feláras szolgáltatás keretében tudjuk vállalni!

  • Táblás várás esetén a repülőtér érkezési csarnokában, névre szóló táblával várjuk utasainkat! (+ 2500 Ft)

  • Ünnepnapokon ( pl. Húsvét, Pünkösd, Karácsony, Szilveszter stb.) feláras szolgáltatás keretében áll módunkban transzfert vállalni, melynek díjáról e-mailben a pontos dátum és időpont megadásával szíveskedjen érdeklődni.

  • Módosítási díj (72 órán belül): +2.500,-Ft/rendelés

  • SOS transzfer (24 órán belüli ügyeletes személyautó tarifáink):

    a. Győr-Bécs/Pozsony távolságon: 34.500 Ft

    b. Győr-Budapest távolságon: 45.000 Ft

    c. Budapest-Bécs Távolságon 65.000 Ft

  • DriveLine a vállalt személyszállítást további fuvarozókkal, alvállalkozókkal is elvégeztetheti változatlan feltételek mellett.

  • A DriveLine nem köteles gyerekülést biztosítani a gépjárműbe a KRESZ kimondja (1/1975. II. 5. KPM.-BM együttes rendelet a közúti közlekedés szabályai) hogy a gyermeket nem kell biztonsági rendszerben rögzíteni:-ha személygépkocsis személyszállítást végző gépkocsi hátsó ülésén utazik.

  • Az utazás során az Utas által a buszban okozott kárért az Utas közvetlenül tartozik anyagi felelősséggel.

  • Amennyiben az Utas ittas, bódító hatású szer hatása alatt van, fertőző vagy visszatetszést keltő betegségben szenved, ruházata, poggyásza szennyezett - az utazásból kizárható.

  • Amennyiben a megrendelő az utazás előtti nap 19 óráig nem kapja meg sms, e-mail vagy telefonos formájában az értesítést a pontos indulásról, úgy feltétlenül hívja fel telefonszámunkat egyeztetés céljából.

3. Fizetés módja

Fuvardíjainkat rendezheti:

  • bankszámlánkra történő átutalással vagy befizetésével

  • sofőrnél készpénzben

  • törzsutasainknak és szerződött partnereinknek utólagos átutalással

4. Menetidő

  • Cégünk mindent megtesz annak érdekében, hogy a menetidő a lehető leggyorsabb, legbiztonságosabb és az utas számára a legkényelmesebb legyen.

  • A DriveLine nem tartozik felelősséggel a nem befolyásolható események (Pl. balesetből adódó útlezárás, torlódás, határon ki és belépés várakozás, időjárás okozta rossz útviszonyok, gyűjtő járat esetén az utastárs késése miatti késés, stb.)

  • Továbbá a DriveLine nem tartozik felelősséggel az utassal szemben ha az utazás elháríthatatlan külső ok (vis maior-határon lévő torlódás, háború, terrorizmus, belső zavargás, sztrájk, járvány, természeti katasztrófa) miatt hiúsul meg. (Ptk.399. §-a ) Ha a szerződés teljesítése az utazás során ellehetetlenül.

5. Módosítás, lemondás, várakozás, gépkésés

  • Módosításra az utazás megkezdése előtt 72 órával van lehetőség, abban az esetben ha az más megrendeléssel nem ütközik. Amennyiben a módosítás más megrendelés miatt nem összeegyeztethető a DriveLine Car BT. nem köteles azt elfogadni, így a módosított fuvar teljesítését megtagadhatja.

  • A visszaigazolt fuvart az út megkezdése előtt minimum 72 órával van lehetőség díjmentesen lemondani, kizárólag írásban.

  • Az utazás megkezdése előtti 72 órán belül a fuvardíj 50%-a a megrendelőt terheli.

  • Az utazás megkezdése előtt 24 órán belüli lemondás estén vagy az utas felvételi ponton meg nem jelenés esetén a fuvardíj 100%-a a megrendelőt terheli. A megrendelő nem tarthat igényt a visszatérítésre vagy nem előre történő fizetés esetén a teljes viteldíj kiszámlázásra kerül!

  • Amennyiben az utazásuk hétvégére esik, úgy 72 órán belüli lemondás estén vagy az utas felvételi ponton meg nem jelenés esetén a fuvardíj 100%-a a megrendelőt terheli. A megrendelő nem tarthat igényt a visszatérítésre vagy nem előre történő fizetés esetén a teljes viteldíj kiszámlázásra kerül!

  • A gép késése esetén ha az utas vagy megrendelő ezt jelzi, privát csomagunknál 1 órát áll módjában díjmentesen várakozni. Ezeken felüli késés esetén kollégánk 3000 Ft + Áfa / óra díjon áll rendelkezésükre!

  • Amennyiben az utas nem tájékoztat minket a járat késéséről vagy kevesebb, mint 2 órával az eredeti landoláshoz képest teszi ezt, az eredeti landolást alapul véve sofőrünk díjmentesen egy órát várakozik, ezt követően minden megkezdett óra 3000 Ft+ áfa. Amennyiben meghaladja a gépkésés a 3 órát, díjmentesen csatlakozhat következő járatunkhoz -ha van erre lehetőség- vagy új autót küldünk, mely alapján a Privát szolgáltatás díja fizetendő pluszban.

  • Géptörlés esetén:​

    • A visszaigazolt fuvar lemondását a megrendelési határidőig - megelőző munkanap 12 óráig - tudjuk díjmentesen elfogadni, kizárólag írásban.

    • A megrendelési határidő és az utazás megkezdése előtti 8 óra között a fuvardíj 50%-a a megrendelőt terheli.

    • Az utazás megkezdése előtt 8 órán belüli lemondás estén vagy az utas felvételi ponton meg nem jelenés esetén a fuvardíj 100%-a a megrendelőt terheli. A megrendelő nem tarthat igényt a visszatérítésre vagy nem előre történő fizetés esetén a teljes viteldíj kiszámlázásra kerül!



6. Vállalási feltétel elfogadása, szerződés létrejötte:

  • Az utazási szerződés akkor jön létre, amikor az utas vagy képviselője a DriveLine ajánlata szerint a szolgáltatásokat megrendelte, a megrendelést a DriveLine elfogadta és visszaigazolta vagy az utas ennek nem megfelelőségét e-mailben nem jelzi.

  • A szolgáltatás kizárólag a fenti feltételek elfogadásával vehető igénybe. A megrendelő a megrendelés aláírásával, illetve elektronikus úton történő továbbításával automatikusan elfogadja és tudomásul veszi az utazási feltételeket. Amennyiben a megrendelő több személy részére rendeli meg a szolgáltatásokat, aláírásával utastársai nevében is nyilatkozik ill. szerződéseket köt.

1. Az általunk nyújtott Transzfer szolgáltatás:

A DriveLine Reptéri Transzfer és bármely egyéb, a megrendelő egyedi igényeinek megfelelő személyszállítási tevékenységet végez. Reptéri transzfer szolgáltatásainkon belül megkülönböztetünk: privát, gyűjtő, last minute járatokat A DriveLine a személyszállítási tevékenység végzéséhez valamennyi hatósági engedéllyel, rendelkezik és a jogszabályokban előírt kötelezettségeinek eleget tett.

2. A szolgáltatásunk megrendelése, ajánlatkérés és információk:

  • Megrendelést a fuvar előtt 48 órával áll módunkban fogadni. Határidőn túli megrendeléseket egyedi elbírálás alapján tudunk elfogadni.

  • Megrendelését a weblapunkon található online foglalás menüpont alatt, e-mailben, az applikációnkban vagy a +36307476908 telefonszámon várjuk.

  • Megrendelésben az utas köteles előre jelezni, ha extra csomagmennyiségre kell számítani a szállításkor. Az utas jogosult a 1 db kézipoggyász és 1 normál méretű bőrönd max. 20 Kg / fő magával vinni. Ezt meghaladó darabszámú, méretű vagy súlyú poggyász szállításának vállalása esetén további díj fizetendő.

  • Helytelen, nem valós adatok megadása esetén (pl. hibás dátum, időpont, cím, telefonszám) nem tudjuk garantálni a szolgáltatás teljesítését.

  • További kérdését szolgáltatásunkkal vagy az árlistában nem szereplő útvonalon történő fuvarral, extra csomagmennyiség kapcsolatban az online foglalás menüpont alatt, e-mailben, az applikációnkban vagy a +36307476908 telefonszámon várjuk.

  • Privát csomagunknál a repülőterenként változó, előre meghatározott találkozási ponton tudjuk felvenni az utasokat. Érkezéskor az ügyfél felhívja a közeli parkolóban várakozó sofőrünket és pár percen belül megtörténik az utas felvétel.

  • Amennyiben foglalási szándékát az út előtti munkanap 12:00 után jelzi, szabad kapacitás függvényében feláras szolgáltatás keretében tudjuk vállalni!

  • Táblás várás esetén a repülőtér érkezési csarnokában, névre szóló táblával várjuk utasainkat! (+ 2500 Ft)

  • Ünnepnapokon ( pl. Húsvét, Pünkösd, Karácsony, Szilveszter stb.) feláras szolgáltatás keretében áll módunkban transzfert vállalni, melynek díjáról e-mailben a pontos dátum és időpont megadásával szíveskedjen érdeklődni.

  • Módosítási díj (72 órán belül): +2.500,-Ft/rendelés

  • SOS transzfer (24 órán belüli ügyeletes személyautó tarifáink):

    a. Győr-Bécs/Pozsony távolságon: 34.500 Ft

    b. Győr-Budapest távolságon: 45.000 Ft

    c. Budapest-Bécs Távolságon 65.000 Ft

  • DriveLine a vállalt személyszállítást további fuvarozókkal, alvállalkozókkal is elvégeztetheti változatlan feltételek mellett.

  • A DriveLine nem köteles gyerekülést biztosítani a gépjárműbe a KRESZ kimondja (1/1975. II. 5. KPM.-BM együttes rendelet a közúti közlekedés szabályai) hogy a gyermeket nem kell biztonsági rendszerben rögzíteni:-ha személygépkocsis személyszállítást végző gépkocsi hátsó ülésén utazik.

  • Az utazás során az Utas által a buszban okozott kárért az Utas közvetlenül tartozik anyagi felelősséggel.

  • Amennyiben az Utas ittas, bódító hatású szer hatása alatt van, fertőző vagy visszatetszést keltő betegségben szenved, ruházata, poggyásza szennyezett - az utazásból kizárható.

  • Amennyiben a megrendelő az utazás előtti nap 19 óráig nem kapja meg sms, e-mail vagy telefonos formájában az értesítést a pontos indulásról, úgy feltétlenül hívja fel telefonszámunkat egyeztetés céljából.

3. Fizetés módja

Fuvardíjainkat rendezheti:

  • bankszámlánkra történő átutalással vagy befizetésével

  • sofőrnél készpénzben

  • törzsutasainknak és szerződött partnereinknek utólagos átutalással

4. Menetidő

  • Cégünk mindent megtesz annak érdekében, hogy a menetidő a lehető leggyorsabb, legbiztonságosabb és az utas számára a legkényelmesebb legyen.

  • A DriveLine nem tartozik felelősséggel a nem befolyásolható események (Pl. balesetből adódó útlezárás, torlódás, határon ki és belépés várakozás, időjárás okozta rossz útviszonyok, gyűjtő járat esetén az utastárs késése miatti késés, stb.)

  • Továbbá a DriveLine nem tartozik felelősséggel az utassal szemben ha az utazás elháríthatatlan külső ok (vis maior-határon lévő torlódás, háború, terrorizmus, belső zavargás, sztrájk, járvány, természeti katasztrófa) miatt hiúsul meg. (Ptk.399. §-a ) Ha a szerződés teljesítése az utazás során ellehetetlenül.

5. Módosítás, lemondás, várakozás, gépkésés

  • Módosításra az utazás megkezdése előtt 72 órával van lehetőség, abban az esetben ha az más megrendeléssel nem ütközik. Amennyiben a módosítás más megrendelés miatt nem összeegyeztethető a DriveLine Car BT. nem köteles azt elfogadni, így a módosított fuvar teljesítését megtagadhatja.

  • A visszaigazolt fuvart az út megkezdése előtt minimum 72 órával van lehetőség díjmentesen lemondani, kizárólag írásban.

  • Az utazás megkezdése előtti 72 órán belül a fuvardíj 50%-a a megrendelőt terheli.

  • Az utazás megkezdése előtt 24 órán belüli lemondás estén vagy az utas felvételi ponton meg nem jelenés esetén a fuvardíj 100%-a a megrendelőt terheli. A megrendelő nem tarthat igényt a visszatérítésre vagy nem előre történő fizetés esetén a teljes viteldíj kiszámlázásra kerül!

  • Amennyiben az utazásuk hétvégére esik, úgy 72 órán belüli lemondás estén vagy az utas felvételi ponton meg nem jelenés esetén a fuvardíj 100%-a a megrendelőt terheli. A megrendelő nem tarthat igényt a visszatérítésre vagy nem előre történő fizetés esetén a teljes viteldíj kiszámlázásra kerül!

  • A gép késése esetén ha az utas vagy megrendelő ezt jelzi, privát csomagunknál 1 órát áll módjában díjmentesen várakozni. Ezeken felüli késés esetén kollégánk 3000 Ft + Áfa / óra díjon áll rendelkezésükre!

  • Amennyiben az utas nem tájékoztat minket a járat késéséről vagy kevesebb, mint 2 órával az eredeti landoláshoz képest teszi ezt, az eredeti landolást alapul véve sofőrünk díjmentesen egy órát várakozik, ezt követően minden megkezdett óra 3000 Ft+ áfa. Amennyiben meghaladja a gépkésés a 3 órát, díjmentesen csatlakozhat következő járatunkhoz -ha van erre lehetőség- vagy új autót küldünk, mely alapján a Privát szolgáltatás díja fizetendő pluszban.

  • Géptörlés esetén:​

    • A visszaigazolt fuvar lemondását a megrendelési határidőig - megelőző munkanap 12 óráig - tudjuk díjmentesen elfogadni, kizárólag írásban.

    • A megrendelési határidő és az utazás megkezdése előtti 8 óra között a fuvardíj 50%-a a megrendelőt terheli.

    • Az utazás megkezdése előtt 8 órán belüli lemondás estén vagy az utas felvételi ponton meg nem jelenés esetén a fuvardíj 100%-a a megrendelőt terheli. A megrendelő nem tarthat igényt a visszatérítésre vagy nem előre történő fizetés esetén a teljes viteldíj kiszámlázásra kerül!



6. Vállalási feltétel elfogadása, szerződés létrejötte:

  • Az utazási szerződés akkor jön létre, amikor az utas vagy képviselője a DriveLine ajánlata szerint a szolgáltatásokat megrendelte, a megrendelést a DriveLine elfogadta és visszaigazolta vagy az utas ennek nem megfelelőségét e-mailben nem jelzi.

  • A szolgáltatás kizárólag a fenti feltételek elfogadásával vehető igénybe. A megrendelő a megrendelés aláírásával, illetve elektronikus úton történő továbbításával automatikusan elfogadja és tudomásul veszi az utazási feltételeket. Amennyiben a megrendelő több személy részére rendeli meg a szolgáltatásokat, aláírásával utastársai nevében is nyilatkozik ill. szerződéseket köt.

Kérdésed van?

Lépj velünk kapcsolatba, kollégáink készséggel állnak rendelkezésedre.

Kérdésed van?

Lépj velünk kapcsolatba, kollégáink készséggel állnak rendelkezésedre.

Kérdésed van?

Lépj velünk kapcsolatba, kollégáink készséggel állnak rendelkezésedre.